Storstaden!

Det är snart dags att gå in till stan och möta upp en kompis, som jag inte har träffat på ett bra tag nu. Vi planerade en promenad idag och så får vi se vart vi hamnar ;). Har redan hunnit med en liten kortis och sen blir det förmodligen en ikväll också, beror lite på hur jag känner mig och hur det ser ut här hemma plus hur humöret är på alla för man måste få det att se ut som att man bara vill ha frisk luft typ.
Men aja, annars så sitter man med laptopen i knäet och skriver medans man också sneglar på OI, älskar det programmet, det får en att skratta även om det inte hjälper alla gånger men det är för tillfället då man slipper kanske ångesten för en stund fast ändå inte. Speciellt när man känner att man är alldeles för stor och har ätit alldeles för mycket redan. Får komma på något smart ikväll senare när det är middag...Allt för att slippa ångesten och alla bråk med olika personer av olika anledningar!
Hur mår ni denna söndag?
Hoppas att ni får en bra söndags eftermiddag!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback