Skulle behöva..

Jag skulle behöva fixa min header men jag vet inte riktigt hur bara. Så är det någon som är bra på headers och är villig att hjälpa mig så att själva headern blir bra och ändå passar designen? Lämna gärna en kommentar och bloggadress så att man kan skicka lite länkar och liknande saker.
Och kan säga att det blir stan idag och det är om typ två timmar ;), nu är shoppa loss som gäller, nej men något tänkte jag åtminstone köpa, för skulle behöva lite nya saker...Men aja, allt är relativt och hittar man något så hittar man annars så gör man inte det, så enkelt är det :).
Aja, annars så är det inte så mycket som har hänt på en timme typ men om jag kommer hem med något så kommer det upp bilder och så. Men vi hörs snart igen och så får ni ha det bra tills det
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback