Regnig Dag!

Det är en regnig dag idag, precis som igår, vill ju ha sol och värme...Jag är en sådan person som hellre har värme än kyla. Jag är ju så pass kall i mig själv så att värmen är ju så mycket skönare och härligare. Men idag blir det förmodligen stan någon gång under eftermiddagen, ska gå in och sen åka hem. Får se om jag går hem också, jag behöver promenaden för att jag känner mig så stor och fet. Har ätit alldeles för mycket redan, även om jag har gjort närmare tusen situps redan och typ fått bort det jag ätit så känner jag mig fortfarande så stor och fet pga det jag har ätit.
Men aja, får se hur det hela blir och hur jag känner då :( plus hur det ser ut ute, om det regnar fortfarande och hur mycket i så fall.
Aja, tänkte bara säga god förmiddag och hoppas ni får en bra fredag!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback