Onsdag!?!

Det är onsdag och jag sitter med panik men inte över det vanliga som jag brukar ha utan det är utav något helt annat. Men jag orkar inte förklara allt just nu men sitter iallafall med världens panik för att vissa saker inte syns och det är liksom orolighetskänslor för det, så det kanske är mer orolighet än panik!?!Ja, det är nog så men det kommer nog gå bra och igenom, ska man nog tänka. Det är väl bara att för att man inte ser detta som gör att man blir orolig och blir panikslagen för att man inte ser det och det är ska komma imorgon, om det inte har kommit något i vägen eller om det inte kommer på fredag istället. Men men det är bara att vänta och se vad som sker under dagen och så vidare.
Aja, det är onsdag och får se om jag ska iväg sen eller inte, beror allt på denne person som jag ska träffa. Annars så blir det att träna och gå låååångapromenader idag! Jag tänker inte låta någon eller något hindra mig för detta är något som jag är inställd på. Men men ska snart börja göra situps och armhävningar som jag alltid gör på oavsett hur jag känner mig eller mår, jag har en riktig "tränarhjärna" eller hur man ska säga.
men, aja ska fortsätta att titta på dokumentären som jag tittar på!
Men hur mår ni och hur har ni det?
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback