När tålamodet tryter!

Vad ska man göra när ens tålamod är slut och man bara vill släppa taget om olika saker? Alltså ge upp allt och bara strunta i allt, strunta i alla terapitimmar, allt som har med ens familj och hem och göra!
Är så trött på mig själv och orkar ju verkligen inte med en familj som inte är ens familj så som det ses när man är hemma!?! Tankegångarna är många i detta nu, man kämpar emot vissa tankar men orken till att kämpa emot börjar sina och man börjar blir mörkrädd för sig själv och tankarna! Det är på något sätt på liv och död, ska man eller ska man inte!?! Och om man nu ska välja att ringa till psykolog E, när gör man det då!?! Allt blir så komplicerat och man vågar inte till slut heller med något.
Men ska nog ta och avsluta för tillfället. Kände att jag behövde få ut lite och bara skriva av mig lite!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback