När man inte kan somna!?!

Ligger i sängen och kan verkligen inte slappna av eller somna...Det är ju inte ovanligt men jag känner samtidigt att man vill ju inte somna allt försent heller för man vill komma upp i morgon också i en relativt bra tid. Men får väl sätta väckarklocka till imorgon så får man vara trött, men jag tänker inte vända på dygnet. Oavsett hur dåligt jag sover, hur sent jag än sommar och så vidare tänker jag inte det styra mig. Det finns så mycket annat som är problematiskt så att ha sömnen också gör inte allt annat bättre heller. Men får se hur det går.....Och just nu så är det lite nervositet som kan hjälpa till att jag inte kan lugna ner mig och till slut kan somna.Aja, god natt och hoppas ni har haft en bra dag och får en bra ny vecka som kommer!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback