Mästarnas mästare

Om typ tio minuter så är det mästarna mästare på Svt och det är väl ganska kul att se men hade helst sett annat men det får blir det idag nämligen. Orkar inte flytta på mig för tillfället, har träningsvärk just nu och så känns benen som gummi för tillfället. Så inte så kul när det blir så men samtidigt så vet man att det tar då när man har tränat ;). Jag har en riktig tränar hjärna och jag har en oförmåga att bara kunna sitta still och bara göra en sak. Jag måste alltid ha något att göra medans jag jag typ tittar på tv eller så. Annars så går det inte. Jag är en person som måste få röra på mig hela tiden, och sen om jag inte har rört mig tillräckligt så har jag svårt att lugna ner mig och somna sen på kvällen. Vet inte riktigt vad jag ska tycka eller tänka om den grejen, det är bara jag liksom. Det tillhör min personlighet och går inte att ändra!!!
Även om jag kanske inte kanske borde träna allt för mycket men kan man hindra någon från att träna bara för att? Även om jag kanske har ätstörning så väger jag ändå relativt bra!?! Så för mig borde det inte vara något problem, och inget kan hindra mig just nu känner jag. Och om någon skulle försöka så sätter jag bara ner foten och fortsätter att träna oavsett. så enkelt är det. Jag och mina träningsvanor plus ätstörningar måste få vara ifred just nu känner jag....
Aja, nu är det mästarnas mästare så jag ska ta och avrunda men vi hörs! Ha en bra söndagskväll!
Hoppas att ni mår bra!?!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback