Lördag!

Nu sitter jag är, en lördagseftermiddag och skriver plus att jag sneglar på QI som går på tv:n för tillfället. Älskar QI verkligen, det är liksom humor blandat med fakta. Det är något som verkligen går hem hos mig ;) och för den som är intresseras så finns det ett ihop klipp från olika avsnitt Klicka här, om man nu vill se lite ur det programmet är :). Annars så har dagen flytit på genom att man har gått in till stan via Riddarholmen och sedan gå runt lite i affärer och så, förskte även hitta blommor som går att plantera och är ganska stora men det gick inte så bra :(, någon som har förslag på vart man kan hitta blommor som ändå är relativt billiga? 
Sen så var det bara att bege sig hem och äta lunch. Sen blev det att hitta tidskriftssamlare för har papper och sådant som man inte kan stoppa i någon pärm eller så för att det används och behövs ha lättillgängligt när olika personer ringer eller så vidare. 
För tillfället nu så sitter man som sagt bara och tar det lugnt för att sedan kanske gå antingen upp till vinden och rensa lite och sedan gå en promenad eller så blir det bara en promenad(powerwalk), kan ju bli kanske bara vinden också ioförsig eftersom man ar ju fått mycket promenad genom att gå in till stan och gå runt där, sedan för att försöka hitta tidskriftsssamlaren som gav bra många steg och en relativt lång promenad av det ;).
Men aja, nu ska jag fortsätta att titta på QI och sedan blir det att titta på Fotboll med resten av familjen här hemma. Fotboll är det enda som vi har gemensamt känns det som ibland men det är ju alltid något.
Men hoppas att ni har det bra och har en bra lördag!?!
Hur mås det annars!?!
Kram kram
Ems 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback