Lite ommöblering

Idag är det så att man har möblerat om lite i mitt rum och det ser så mycket bättre ut nu än vad det gjorde innan. Hade ett gammalt och sjabbigt skrivbord som även tv:n stod på( skrivbordet användes inte som skrivbord, och har ju laptop så då behöver man egentligen inte ha skrivbord). Men i veckan som kommer så slängs det sjabbiga och gamla skriv bordet, jag är så glad över det. Yippie säger jag bara :), jag har velat slänga det där J***A skrivbordet ända sen vi flyttade hit där vi bor nu, och vi är inne på fjärde året om jag minns rätt. Så förstå om man verkligen är glad över att ha satt ihop tv-bänken som vi hade på vinden!?!
Annars då? Jo, har gått på min vanliga promenad och sen har det varit en lite dålig dag med mat men det får vi kompromissa nu under helgen och sen träna ännu mer och bara köra hårt!?!
Men aja, ska ta och avrunda nu men jag önskar er en bra fortsatt fredagskväll och så hörs vi imorgon igen!
Hoppas att ni mår bra!?!
Kram kram
Ems
(Såhär ser det ut nu med tv:n och tv-bänken, är så nöjd och glad)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback