Lite mer bilder!

Nu kommer det mer bilder, fast denna gång ifrån när jag, mamma och min bror var ute och körde bil(eller ja, min bror körde och mamma och jag var passangerare?)
I väntan på grönt ljus, på vägen hem!
 
På motorvägen
 
Köpte ett nytt prickigt påslakan på Ikea :)
 
På väg hem
 
PÅ väg utåt, mot Ikea ;)
 
Månen tittar fram(dock inte så synligt!) och på motorvägen
 
 
Motorvägen!
 
Hej då Ikea, syns snart igen!
Bältet på, för att åka hemåt. Bältet ska alltid vara på!!!
Motorvägen
 
Kungens Kurva, på väg hemåt
 
Min älskade converse, sitter i bilen på väg hemåt
 
Sittandes i bilen på motorvägen ;)
 
Hoppas att ni mår bra och har det bra denna lördagskväll! 
Vi hörs mer snart igen, kanske lite senare idag, vem vet? ;)
Kram kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback