Lång promenad!

Idag har det varit en ganska bra dag, har inte ätit mer än vad jag har satt upp för mig. bara ätit två skivor bröd och lite frukt och sen en liten yoghurt. Sen blir det att bara ett äpple eller så. Och dryck har det ju blivit lite men bara lightdryck eller vatten. Sen  har det blivit en riktigt lång promenad, man gick så att man hamnade på att gå över årsta bort ända bort tilll Gullmarsplan och sen under södersjukhuset hem. Det är cirka en mil och sen var det att gå och möta mamma och så gick vi bort till Skanstull och hem sedan och det är ju en ganska bra bit att gå både dit och hem. 
Annars då? Jo, jag väntar fortfarande på ett samtal. Sen så kom det ett samtal och jag trodde att det var från där det skulle komma ifrån, men icke sa nicke utan detta samtal kom från mando och Å( som har hand om uppföljningsprogrammet och var även min behandlare när jag gick där). Vi pratade en stund och så bokade vi en tid för min fyra-års kontroll, det blev om två veckor precis exakt. Så nu går man och är nervös/orolig för det plus en massa annat. Aja, det är lika bra att ha de gjort så slipper man det sen på ett år, och nästa år så är det sista kontrollen också, yippie men samtidigt så känns det så overkligt att det är fyr aår sen jag blev friskskriven där ifrån nu i år i maj, att tiden går så snabbt!?!
Aja, får väl se om det blur av om två veckor eller om den tiden blir uppskjuten som tiden blev typ hela tiden förra året :/, lite jobbigt var det så håller tummarna på att det inte sker i år igen.
Men annars så finns det inte så mycket mer att berätta just nu. Tänkte väl inte skriva allt för långt inlägg just nu heller.
Någon som har önskan på något som jag ska skriva om? 
Men Hoppas att ni mår bra och har det bra!?!
Kram kram
Emelie

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback