Lång promenad!

Precis hemkommen efter ha träffat en kompis och gått en riktigt lång promenad med honom, gick från stan till normmälarstrand och hela den biten till vätsterbron och över bron in på centret i hornstull och sedan under Sös till Skanstull och sedan mot södra Station för att han skulle hem. Sen nu är jag är hemma efter typ tre timmars promenad och att bara vara ute, inte behöva tänka på något alls typ.
Men när vi var i Centret i Hornstull så kommer allt tillbaka till mig, eller iallafall tiden då jag gick på BUP eftersom där träffade vi på min gamla psykolog ifrån BUP. Den psykologen jag gillade när jag gick på BUP, och samtidigt så har jag försökt att förtränga den tiden därifrån eftersom det är såmycket från den tiden som man har problem med än idag och det får mig att insse att jag kan ha lika många år kvar att kanske komma ifrån allt man har just nu. Så allt kom verkligen tillbaka ifrån mina senare tonår och från det att jag hamnade i deprissionen och senare även ätstöringarna, och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det och hur man ska tänka omkring det när man tänker efter för det är ju ändå det där att det är en del av mig men ändå så vill man blicka framåt på något sätt och så sköljs allt gammalt över en när man träffar på någon som man har träffat när man var tonåring. Det blir något som man måste hantera för att det gamla sköljs över en och man minns sin första tid på BUP och även då man fick byta till henne man träffade på idag, det är inga vidare minnen under den perioden, fast det finns  även bra minnen från den tiden med henne som man träffade på!?!
Men aja, får prata med min psykolog E på tisdag och allt det som kom upp i och med det som kom upp idag med minne och likanande saker som är svårt att hantera ibland, speciellt när man trodde att man hade trott att det är något som tillhör historian men ändå tillhör mig och mina problem nu..
Aja, var tvungen att skriva av mig lite grann angående Hela grejen med BUP och min gamla psykolog därifrån som jag gillade då och åsynen av henne gjorde mig lite skakig och ledsen på något sätt. Men aja, får skriva av mig mer om det senare eller imorgon eller så när jag har lugnat ner mig och har fått lite mer distans till det eftersom det hände liksom idag och gjorde mig så pass ledsen, skakig och så vidare som det ändå gjorde har ändå sin påverkan.
Men hoppas att ni har haft det bra under eftermiddagen och en bra söndag!
Hur mår ni?
Ha en bra forsatt söndagskväll, för mig gäller fotboll nu när man precis har precis ätit också :).
Kram kram

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback