Jaha!?!

Efter gårdagens underbara väder och många promenader, så kommer det regn igen. Jättekul verkligen eller inte, vill ju ha solen och värmen nu ju så man kan vara ute och röra på sig utan en massa kläder som kan vara så otympligt(om det stavas så), jag hatar att ha för mycket kläder på och bara för att man fryser så blir det ju så att man klär på sig när det är kallt ute.
Annars så var det underbart väder igår som sagt och jag bara älskar att man typ inte var hemma sådär jättemycket igår utan var på promenader och sedan träffa en kompis som precis hade kommit hem från Irland, förresten tack R för den lilla present jag fick :). Sen var det två promenader till som gicks(även om dem inte var lika långa som den mitt på dagen). Och man känner sig bättre när man får vara ute så pass mycket som man fick vara igår ;).
Idag är det inte så mycket planerat, ska till min psykolog E i eftermiddag, fick en ganska sen tid men vad gör det? Jag har iallafall inga problem med det så länge jag känner att det funkar. Jag hade andra planer men eftersom jag fick tid till psykolog tid så får jag ändra om dem planerna jag hade i åtanke. Men jag vet att dem andra planerna alltid finns där och man kan alltid ta det en annan dag så det är inga problem, får bara ändra dag helt enkelt så enkelt är det!
Och mamma plus jag hade tänkt på att gå iväg också när jag kom hem men det får vänta det också, tror inte att mamma tar illa upp heller. Mamma fattar att ibland får man skjuta på saker, det vi tänkte göra var att gå till Luma( Stockholm och ligger på tvärbanelinjen) och Adidaslagret (klicka på ordet så dyker adress och öppettider upp) som är billigare än "vanliga" addidas affärer, det är ungefär som en outlet alltså. 

Vad mer? Kommer inte på något mer att berätta precis. Dagen har ju typ bara börjat så har inte hunnit med så mycket än och jag kommer snart gå en promenad tror jag, beror nog lite på hur mycket det regnar. Och om jag går en promenad så får vi se om jag går själv ller om min bror kommer med också, beror på hur han känner sig och om han väljer att vara lat eller inte ;P. Min bror kan vara väldigt lat ibland, vilket jag kan vara ibland också men inte till samma utsträckning som han är. Finns lite saker som är lika hos oss, vi båda kan vara väldigt lata och göra saker i sista stund är exempel på hur man kan känneteckna oss som syskon ;), annars så syns det inte att vi skulle vara syskon. Aja ska ta och avrunda nu, kände att det blev ganska mycket text också nu. Men hoppas att ni får en bra måndag och en bra vecka som ligger framför oss alla!

Kram Kram 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback