Hello!

Dagen känts lång men kanske är det för att jag har varit uppe sen, ja vem vet när. Men jag har iallafall varit hos psykologen idag och det gick helt okej, vi pratade om olika saker, ganska mycket saker faktiskt men det kändes bra idag att få prata om vissa saker eftersom en del saker Har påverkat eller påverkar mig ganska mycket så det var lika bra att få prata om det och så.
Annars då, det är valborg idag och jag har tänkt att bara ta det lugnt och nästan strunta i att gå till någon brasa plus att festa järnet bara för att det är just valborg tänker jag inte heller göra för det är inte jag och det är inte så kul heller, att festa är inte så kul. Visst kan jag gå ut och ta en cider eller så men att festa är inte en rolig grej längre, kanske var det kul när man var 18-19 år men inte nu...
Men det finns lite planer iallafall, men snart är det dags att börja fixa middagen så att den är klar tills mamma kommer hem, och hon slutar om en timme så det är nästan dags att börja nu för det kommer ta tid att göra i ordning och fixa den.
Aja, men hoppas att ni får en bra Valborgsmässoafton och ta det lugnt idag!
Glad Valborg :)!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback