Hejsan :)

Sitter här och har världens ångest över att man har gått upp ett kilo av ren vätska för jag har inte på ätit mer än vad jag har gjort det senaste dagarna och tränat lika mycket. Så från och med imorgon så blir det hardcore på allt. Så enkelt är det!! Jag ska göra allt för att inte äta lagad mat alls och inte behöva äta vissa saker alls med familjen och så. Hatar det här......
Men annars så har dagen flutit på med att jag lämnade papperna som skulle in och sen så åkte jag till mormor och morfar, där jag hjälpte dem lite grann och efter ett tag så åkte jag till M och A, var där ett bra tag. Det var behövligt att träffa M och A idag, behövde få skratt och le lite.
Sen var det att åka hem och fixa i ordning saker och nu så sitter jag här med Graham Norton i bakgrunden som jag kollar på, jag är mycket för det brittiska showerna och dess humor. Det är något med det som gör att jag verkligen älskar det ;).
Ska nog ta och avrunda för dagen och kan säga att nu är det officiellt att jag också har en sjukskrivning på mig. De är komplicerat att förklara men så är det och jag har en kopia och det var dessa papper som skulle in till SF(inte bion utan ett annat ställe som jag förkortar så).
Aja, hoppas att ni har haft en bra tisdag och mår bra!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback