Hej!

Efter en lång dag men med dålig uppdatering så sitter jag här gen medans jag försöker lista ut hur mycket som jag har ätit för och hur mycket jag har tränat för men jag börjar få ihop hur schemat ser. Och ändå diffar det 1,1 kg från morgon till nu. hatar det där. Men de har väl med vätskan och sådant att göra antar jag. Någon som vet hur det där funkar och hur mycket man kan diffa med vikt under en dag?
Jag har haft full rulle under dagen då de har varit att bära saker som skulle slängas(inte precis lätta saker och dessa saker var dessutom otympliga), sen var det bara att städa lite, träna lite. Sen blev det en promenad och att sitta ute en stund i det underbara vädret :), fast det blåste ganska mycket så det förstörde en del faktiskt, sen var det hem och hämta lite saker och gå igen för att lämna lite saker på Stadsmissionen och sedan träffa en kompis i Slussen och därifrån gå en bit och sätta sig och ta en frukt typ och sen kolla runt lite. Sen var det hem och fixa lite saker och slutade med ännu en promenad av olika anledningar, så jag har fått ganska mycket promenader och men ändå lägger man på sig igenom vätska och så :/ inte okej....Vill ju ner inte upp.
Aja, hoppas att ni har haft det bra och får en bra fortsatt kväll så hörs vi snart igen!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback