Hej!

Nu sitter jag här igen och har varit iväg ett tag, jag var och hälsade på M. Vilket var skönt och behövligt efter gårdagen när jag träffade på min gamla BUP-psykolog G. Det har fortfarande inte lagt sig med alla känslor och så vidare, tack och lov att jag ska till Psykolog E imorgon. Jag känner att det är välbehövligt att ha tiden imorgon med gårdagens känslostorm, som även speglar på mig idag och sedan att jag ska till Mando på torsdag. Fast jag vågar nog inte riktigt slappna av riktigt än med Mando och den tiden som är inbokad då, eftersom man vet ju hur det var förra året och så.
Aja, just nu så finns det väl inte så mycket mer att berätta precis iallafall inte för stunden men får se om jag skriver senare igen eftersom jag kan behöva skriva av mig lite mer med olika saker sen men just nu så känner jag att det inte går att skriva helt och hållet vad jag vill, eftersom jag har mamma bredvid mig som är nyfiken som Nicke Nyfiken typ.
Men hoppas att ni mår bra!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback