God Förmiddag!

Sitter i sängen med värmefilten och datorn igång så då tänkte jag att jag kan skriva lite här ;). Men jag vet inte alltid vad jag ska skriva heller alla gånger.
Men kan säga att jag har världens träningsvärk efter igår :/ men det är bara att fortsätta att träna ändå, jag har lärt mig att springa/träna bort det kan göra så att träningsvärken lättar lite grann, det är ju iallafall något :). Allt för att min kropp ska bli snyggare och jag ska få en snyggare kropp. Vill så gärna slipa vissa saker på min kropp men min kropp verkar inte vilja det min hjärna vill :/. Ibland hatar jag min kropp för det, eller rättare sagt hatar min kropp hela tiden! Det är liksom en del av det hela och hur en del av mitt liv ser ut idag. Men jag går ju ändå hos en psykolog som är bra och även om det tar tid så får det ta tid, för inget är ju lätt och går allt går inte snabbt även om man önskar att allt bara skulle vara borta imorgon typ.
Vad ska jag mer skriva? Hm, det är lite svårt att komma på något såhär på förmiddagen när man inte har sovit sådär jätte bra precis. Och sen hjälper det inte att man har svårt att somna in för att an ligger och tänker för mycket, så att det inte går att varva ner alls. Jag har jättesvårt att varva ner hela tiden men det blir ännu mer tydligare på kvällarna när man ska lägga sig för då är ju allting så tyst på något sätt. Jag är en sådan som alltid måste ha något som typ händer omkring mig för att jag inte ska behöva tänka allt för mycket på olika saker.
Men nu ska jag nog avrunda för denna gång!
Men hoppas att ni mår bra och ni får en helt underbar söndag, ett bra avslut på veckan helt enkelt!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback