God förmiddag!

Klockan är inte ens tolv än och jag har redan ätit alldeles för mycket men samtidigt så har jag redan gått över min träningsplan som jag har satt upp för mig själv. Så jag har nog fått bort det jag har ätit, förhoppningsvis!?! Jag hatar det här med ångest, mat och träning när det gäller i dessa sammanhang men jag vet inte vad jag ska göra åt det heller för att man vill verkligen göra allt för att se bra ut inför sommaren 2013 och bli smal, eftersom jag inte är smal nog!?! Vad ska man göra när man inte ens vågar säga något till någon om det heller, eller jag säger det här men jag vågar inte erkänna det högt eller till någon som jag kanske borde säga något till!?!
Men aja, annars så ska jag alldeles strax gå iväg med min bror och ska kolla på löparskor, eftersom min bror behöver ett par nya med tanke på dem han har är för små. Mina löparskor är perfekta och jag behöver inga nya för tillfället, mina är ju också köpta förra året så dem är inte så gamla heller.
Men aja, hoppas att ni får en bra måndag och en bra start på veckan!
Hur mår ni annars?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback