Från det ena till det andra!?!

Jag har verkligen hunnit det mesta idag, rent känslomässigt alltså...Jag har gått från att le(även om det inte kanske har varit helt äkta och ärligt men ändå) till att gråta och världens ångest. Ioförsig så har jag ågnest konstant mer eller mindre men just idag har jag pendlat så mycket och ångesten har grott sig större och större hos mig pls att jag har haft ett orosmolnm över mig som heter duga, men insåg senare att vissa saker som jag hade oroskänslor över kunde jag ta itu med imorgon eller på fredag om det inte blir som det ska, för det är på fredag som vissa saker ska komma och inte imorgon, insåg det efter ha kollat på ett papper där det stog vissa datum och sådant på så det borde inte vara några problem! Håll tummarna för det och jag hoppas verkligen att det går bra nu, iallafall lite bättre småsteg som det heter. Jaja, detta tar vi itu med då det börjar krångla isåfall om det skulle börja krångla men det tror jag inte att det skulle göra.
Men för att gå tillbaka till mina jävla humörsvängningarna och hur jag blir när min borderline visar sig på det sättet så blir jag som ett monster typ, och då är det inte nog med det utan då ska man få en massa annat också som gör saken ännu värre, det är ju så jävla typiskt att det ska bli så :(.
Annars då? Jo, det ble inte att träffa den jag skulle ha träffat idag, för att hen kunde inte. Ovanligt? Nej verkligen inte eftersom denne är expert på att avboka hela jävla tiden. Jag börjar att tappa tålamodet med det hela och börja tänka på att ställa ett ultimatum till hen för detta påverkar en annan jättemycket och hur man tänker på hela vänskapen och så vidare...
MEn aja, ska försöka fixa till designen lite till för ett bättre utsenne får vi hoppas kram kram

Kommentarer
Mallan säger:

Åh, vad tråkigt när personen bara avbokar hela tiden. Okej om det händer en gång men när man börjar ana ett mönster är det inte okej längre :/

Sv; Tack för dina gulliga ord fina du! Jag kommer aldrig sluta kämpa, ett friskt liv kommer vara värt allt slitande! Kämpa på du med, glöm inte vart du vill när det känns som allra tyngst!
Bamsekram ♥

2013-04-28 | 09:58:22
Bloggadress: http://mallanolsson.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback