Fotobomb!! :)

MItt lilla ord med ljus som doftar lavender och lite olika sorters ljushållare. Ljushållarna är en lotusblomma, En sittande buddism munk och sen två ljushållare från Ikea! Hjärtat är en dekorations sak av glas, som jag fick av min ena faster och farbror när jag tog studenten. 
 
Min bokhyll från Ikea och serien Billy? tro att det är den serien iallafall, får dubbelkolla sen.
 
Här ser man min tv och tv-bänken, som är ifrån Ikea också (det mesta av mina möbler kommer ifrån Ikea)
 
Mina nu växter som inte är så stora och inte mycket för världen än, men dem kommer växa till sig och bli allt större, dem kommer stå i flera år om man sköter dem rätt. Kommer byta krukor allt eftersom dem växer och så vidare ;)  
 
Jag är en sådan som älskar att skriva mycket både här på bloggen och i olika skrivböcker, vet inte hur många anteckningsböcker jag har men det är typ fem-sex stycken och alla(Förutom kanske en eller två) har ett par sidor som har blivit skrivna på 
 
En sida ur anteckningsboken från ovan där jag har skrivit en massa ord som bara har dykt upp och så har jag skrivit ner, ibland blir det så, och det är när man inte orkar sitta och förklara vad alla ord betyder just för mig.
 
Min absoluta favoritpenna nu för tiden, om man ska göra mig riktigt glad så får man gärna köpa sådana här pennor. ;)
 
En påse med massor av armband med olika sorters pärlor och en egen touch på många av dem. Dem är gjorda av mig och jag funderar på om jag ska ge bort eller sälja för en billig peng och sedan ge bort det jag tjänar till någon välgörenhet av något slag. Hur låter det?
 
Aja, nu har ni fåt ganska mycket bilder och även lite text till bilderna ;).
Hoppas att ni har en bra fredagskväll och att ni mår bra!
Glad helg till er!
Kram kram 
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback