Fotboll!

Ikväll är det fotboll som har gällt/gäller men nu tar jag en paus av olika anledningar. Sen så har man hunnit träna i pausen på matchen och ska fortsätta efter också för jag är inte klar med min egna träning. 
Annars då? Jo, dage har fortgått genom två promenader, städning och träning här hemma, plus har lagat mat till de andra...
Sen imorgon blir det väl kanske, men bara kanske att träffa en kompis men jag säger bara kanske eller om man ens vågar säga något om det för man vet aldrig med denne person. Denne person avbokar hela tiden, och inte såhär ett tag innan utan det kan vara bara fem minuter innan man ha bestämt en tid osv..Varför gör man så? Det är inte en engångsförteelse heller utan hela tiden, och personen fattar inte vad hen gör heller med tanke på hur person är och säger om man ifrågesätter och säger till om hur det känns osv för en annan. Jag fattar inte varför man ska en försöka när man inte når fram till hen och varför man inte når fram? Det är inte bara jag som säger och klagar om detta, så man tycker ju att någon gång borde man fatta och kanske ta en titt på hur detta beteende kan påverka andra!?! Även om hen är snäll så påverkar detta mig jättemycket av olika anledningar, men hen fattar inte att man kan förlora jättemycket på detta. Även om jag inte är perfekt och kan göra misstag men jag vet om det och försöker ändå ändra på mig och inte göra om samma misstag igen, men men aja man kan inte ändra på sig om man inte vill det eller inte ens vill inse saker och ting.....
Vad mer? Jo, jag har en sak som jag inte riktigt får ihop med olika saker. Det går verkligen inte ihop och måste undersöka dessa saker ännu mer men jag har ju sådana stor problem med olika saker så jag vet inte riktigt hur det ska gå till men men får se hur det hela blir :/.
AJa, ska ta och avrunda nu men vi hörs snart igen! 
Hur mår ni?
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback