Fotboll!

Jag är en sådan som älskar fotboll, både att spela själv och att kolla på och mitt absoluta favorit lag är Fc Barcelona, det är laget som är högst upp på listan men sen gillar jag även Manchester United i Premier Leauge men inget lag slår Fc "barca". Och den senaste tiden har Barcelona börjat svacka lite så man undrar vad det är som gör det, är det för att dem börjar bli slutkörda såhär här i slutet av säsongen? Eller vad är det? Jag förstår att alla lag har svackor och så, det är deras jobb och man måste ju få ha dåliga dagar där också eller hur? Alla hamnar i svackor oavsett vad det gäller för jobb och personerna i sig, allt kan ju inte gå helt perfekt hela tiden!?! Även om jag är en sådan som vill att det ska gå bra för dem hela tiden men man har ju insett att man kan inte vinna allt hela tiden och att det kan inte gå bra hela tiden heller. Så enkelt är det, och "Barca" är väl klara för ligaseger så för mig duger det länge plus att Man United är ju klarar för ligaseger också så det blir ju glädje där också :). Men aja, hoppas att ni har haft det bra idag och i detta underbara väder som har varit!
Hoppas ni mår bra!?!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback