Det var det, de!

Jaha då var det gjort idag då. Har haft tid hos psykolog E och då fick jag ännu en Kopia av ett papper om ska till ett ställe så att jag hamnar på det stället jag ska vara och inte hamnar mittemellan sakerna som jag inte klarar av. Så skönt att det är gjort nu och att jag bara behöver lämna in papprena imorgon, så då slipper jag tänka mer på det ett tag framöver nu.
Annars så ska jag börja träna alldeles strax, visserligen så har jag inte ätit någon lagad mat eller så, jag har ens ätit salladen som jag hade gjort iordning igår...Jag har bara ätit lite frukt och godis typ plus att jag har druckit ganska mycket för att få en normal vikt om det skulle ha varit så att psykolog E skulle väga mig. Och jag vet att Vikten diffar på 1-2  kg under dagen pga vätska och sådant. Men aja, det blir ännu mer situps och lite annat nu innan det blir alldeles för sent.
Sen vara jag även i stan och köpt lite blommor som kommer stå sig i år efter år, för att det är så att jag behövde lite grönt i mitt rum och sen så vill jag inte behöva köpa nya blommor typ varje månad, så de blev en jukkapalm(?heter det så?) och en annan slags liknande växt som kommer växa till sig mer och mer under årens lopp. Vilket är bra, även om dem kanske inte är så mycket för världen just nu men de kommer blir allt större och har fått råd hur dem ska skötas. Även om de är ganska små ny så är de faktiskt söta nu också, det är som att dem är små barn som kommer växa till sig under årens lopp :), om man ska dra den kopplingen. Och varför ska man inte kunna göra det för att dem är ju växternas barn typ!?! Aja, så får det vara allt är ju ändå smått från början oavsett art, växter osv.
Men nu ska jag ta och avrunda och hoppas att ni har haft det bra denna måndag och en bra start på veckan!?!
Hur mår ni annars?
Kram kram
Ems
(Bild på blommorna kommer förmodligen imorgon)
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback