Avklarat

Mötet är avklarat och det gick väl helt okej. Och sen är det så att ännu ett är inbokat för att följa upp och så vidare. Nervositeten varade hela mötet kan jag lätt säga. Men det är väl inte ovanligt och speciellt inte när det gäller mig.
Och sen imorgon så ska jag lämna in lite papper imorgon. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, beror nog på hur jag känner mig och hur jag mår imorgon.
Och just nu sitter man här med datorn i knäet och halv kollar på "Vem vet mest".
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om just nu!?! Men får kanske ta och avrunda för tillfället iallafall och sen kanske skriva lite mer senare eller imorgon!?!
Hur mår ni?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback