Att somna!?!

Snart är det dags för att lägga sig för att komma upp imorgonbitti då jag ska iväg till psykolog E på morgonen, och jag känner att det gäller att försöka kunna somna relativt tidigt kanske för att komma upp. Och jag är nervös som vanligt, men just inför imorgon så är det något speciellt vet inte riktigt varför. Eller kan det vara för att kag har så mycket tankar från min tonårs-tid när jag gick på BUP i huvudet just nu, efter igår!?! Jag vet inte varför jag blir så påverkad av det och varför just nu? Sen att varför ska man träffa på sina gamla psykologer eller behandlare just nu för? Är det för att man har förträngt mycket av de åren jag gick på BUP och även på Mando i omgångar och att det kanske är ödet att jag ska träffa på dem nu så att jag ska ta itu med det nu för att jag måste det till slut ändå och att det är lika bra nu?
Jag har ingen aning men nu är det som det är och jag har så mycket i huvudet och så mycket känslor som jag måste ta itu med, jag orkar inte kämpa emot det ännu en gång även fast jag vet att jag måste för jag kan inte fortsätta att förtränga det hur länge som helst heller. Aja, imorgon är det bara att berätta och säga hur jag känner om vissa saker plus allt som pågår både inom mig och runtomkring mig!!
Annars så är det inte så mycket mer att berätta eftersom jag berättade det mesta i förra inlägget, om vad jag hade gjort och så, men jag kan säga att jag blev lite gladare att ha fått träffa M idag eftersom jag var så pass nere efter gårdagens möte med en viss person. Men men, nu sitter jag här oh försöker trötta ut mig själv så att jag kan somna om ett atg så att jag inte bara ligger och rullar runt i sängen för att jag är så orolig och har så mycket känslor som inte kommer ut.
Har satt igång spotify för att lyssna på musik för det brukar hjälp ibland om man ens orkar lyssna på det för att man är så pass sur, arg ledsen eller vad det nu kan vara. 
Aja, ska väl ta och försöka stänga ner för dagen och så hörs vi snart igen!
God Natt
Kram kram

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback